
Bei dem "Hotfix" könnte ich evtl. einen klitzekleinen Fehler eingebaut haben (genau gesagt: um 1 vertan

Dass mir das aber nicht einreißt.

Moderator: Flashy
Haha, gutes altes off-by-one.Realist hat geschrieben:(genau gesagt: um 1 vertan)
Well, at this point we do not even know whether we are going through with it. There was no contact for several days.smilingassassin hat geschrieben:in the end, modmakers will have to rebalance the 1.13 guns anyway
maybe you can ask muggsy to have the arulcan army equipment toggleable in an .INI files
Good idea(options: affordable stuff only, means ak-47, SKS, SVD, Ruger Mini, M16, G3, Fn Fal and so on)
:east european stuff only
:western stuff only
:all weapons
Well, I happen to have a list of the different outfits of the South American countries,and some use AK-47/AKM (like Guyana and Peru).as long as we keep an unmodified arulco story setting, we can`t switch to a east european/ russian gus setting becasue arulco/ deidranna is not communist, quite the opposite
given the estimated arulco timeline, you were either to have m16 or ak-47 as a civil war faction. Now since Miguel`s rebels are the pseudo-socialist rebels using AKM, deidrannas army uses by default the M16
Who will not?I`m fairly sure i will make lots of adjustments to my game once they release a version where i don`t have to expect further changes to the weaponmod
Another aspect is the liquidity of the traders.smilingassassin hat geschrieben: in the end, modmakers will have to rebalance the 1.13 guns anyway
Good idea, but would it not be to complex to fit out the militia after each battle with ammunation etc. they have used?Gorro der Grüne hat geschrieben:couldn't You link the drop all option to militia must be equipped by the player
What would mean equipped with anything (arms, Grenades, ammo, armor),
thus leading to different equippment for different miltias (location and level)
The gamer would have to supply and repair.
It would be his choice which militiaman has witch equipment, where he is postet and what are his orders (attack, bombartment [mortar], stay and so on)
Progger's revenge for choosing the drop all optionLenin hat geschrieben:Good idea, but would it not be to complex to fit out the militia after each battle with ammunation etc. they have used?
Only if the player is selling weapons, of course.Lenin hat geschrieben: @taxa: do you mean an impact by supply and demand?
Das war ein Versehen. Die Gruppe sollte nur ein bischen Stuff nach Alma reintragen. Dummerweise waren original gestapelte Mörsergranaten und doppelschwere Milkor-Magazine dabei. Mörsergranaten wiegen im Originalstapel unglaublich viel und manche Milkor-Magazine wiegen doppelt so viel wie normal 6-Shot-Milkors. Originalstapel Milkor-Magazine wiegen ebenfalls wie blöd, verletzt war der Arme auch noch und so war Shank für über 2000% beladen. Hab das erst zu spät gemerkt, den Weg bereits festgelegt gehabt, aber das dauerte mir irgendwie zu lange. Also holte ich den Heli und brach die Reise ab ...peng 7 level und 52 Str.morki hat geschrieben:Spectra - wie bekommt man Shank dazu sieben Levels auf einen Schlag aufzusteigen? Bin sehr interessiert es nachzumachen
Had this in classic. At Night and he was alone facing 5pack of mercs, after 10 redshirts had been celebrated the Klingon way.Spectre hat geschrieben:I had a strange encounter. Met Mike right outside Balime on the northern road. He was apparently moving eastward together with a squad of maby eight men... i think he wanted to attack Alma.
Anyone ever seen something similar?
PS: hasn't there been a shortcut to add a merc to the selection? Something like SHIFT&click?`Can't seem to figure it out in this damn Gold Edition.
Oder stört euch das gar nicht?morki hat geschrieben:PS. In Omerta eine AK-103 bekommen ist INSANE
damit ist es IMHO leider auch noch nicht getanRealist hat geschrieben:Um nochmal auf die Dropall-Option zu sprechen zu kommen:
Bis jetzt ist es ja ungefähr so, dass entweder alles gedroppt wird, oder es einfach eine Droprate gibt, die das Dropverhalten bestimmt.
Was wäre nun davon zu halten, wenn die Dropwahrscheinlichkeit eines jeden Items, bzw. einer jeden Waffe, in umgekehrt proportionale Abhängigkeit von dessen Coolnesswert (Skala 1-10, glaub ich, würde sich anbieten) oder/und vielleicht auch dessen Preis setzt?
Die guten Items würden dann nicht sooft gedroppt werden wie die weniger guten, was dazu führt, das man nicht gleich am Anfang sein ganzes Team mit den besten Waffen ausstatten kann. Möglicherweise könnte dies sogar die unversiegliche SectorSell-Einkommensquelle mindern, und auch hier für etwas mehr Gamebalance sorgen.